Ga jij een evenement organiseren?

Laat Lunaworx je helpen!

Een evenement met Lunaworx

Wil je een evenement organiseren, voor jezelf of misschien heb je de opdracht gekregen vanuit het bedrijf waarvoor je werkt? Zakelijke of particuliere evenementen, wij weten met beiden prima raad.

Je hebt wellicht al wat ideeën over hoe dit evenement er ongeveer uit moet komen te zien. Maar je loopt vast op het hebben van te weinig tijd en inspiratie of hebt geen idee waar je moet beginnen. Toch moet er wel een fantastische evenement geregeld worden.

En daar komen wij om de hoek. Ons doel is vooral aan te vullen op wat jij nodig hebt. Dat kunnen alleen verhuuritems zijn (via onze verhuurcatalogus) of een compleet georganiseerd en gestyled evenement.

We gaan graag met en voor jou aan de slag!

Marjolein & Marloes

Wat doet Lunaworx?

Kort gezegd: wij zorgen ervoor dat het ‘plaatje’ klopt. Dat klinkt heel eenvoudig, maar dat is het niet. De scheidslijn tussen mooi en kitsch is soms dun. Soms moet de styling bij de locatie passen, qua uitstraling, vorm en materialen.

Maar soms is het juist fijn als de styling de locatie verbeterd of maskeert. Maar het allerbelangrijkste is dat het evenement bij jullie moet passen. Misschien heb je zelf al een idee wat voor sfeer 

het evenement moet uitstralen. Wat willen jullie zelf ervaren en wat willen jullie je gasten of de bezoekers laten ervaren? Wij helpen deze visie en plannen te structureren tot een mooi kloppend geheel. Verder vullen wij dit beeld aan met toffe items en leuke ideeën tot het helemaal af voelt.

Naast het maken van de styling zorgen we ook voor de uitvoering ervan. We regelen dat alle items die we nodig hebben gereed staan voor het 

evenement. Op de dag zelf (of de dag ervoor als er veel werk is) zetten en hangen we alles neer.

Indien gewenst bouwen we tijdens het evenement een locatie om qua functie, bijvoorbeeld van workshop naar diner. Na afloop ruimen we alles op en bouwen we alles weer af.

Wat we naast styling nog meer kunnen doen: 

• Helpen bij het vinden van de juiste locatie

• Regelen van voorzieningen op een locatie waar (bijna) niets is

• Regelen van invulling van vermaak of educatie tijdens het evenement

• Het laten verzorgen van de catering

• Het inschakelen van professioneel personeel

• Muziek: akoestisch, versterkt of een DJ

                        Wat levert jou dit op?

Weet je nog niet helemaal hoe en op welke manier je ons nodig hebt voor de organisatie en styling van het evenement? Laat ons je overtuigen. Dit is wat wij doen:

We personaliseren het evenement

Hierdoor ontstaat een unieke dag. We zorgen ervoor dat de styling tijdens het gehele evenement dezelfde sfeer uitstraalt. De gasten of de bezoekers zullen jou of het bedrijf in de styling herkennen.

We zorgen ervoor dat de styling de locatie mooi aanvult

Is er op de locatie nog helemaal niets aan styling? Top, dan regelen we dit. Als er al voor een bestaande locatie gekozen is, zorgen we ervoor dat de styling helemaal bij jullie gaat passen.

We leveren ideeën aan

We verzinnen mooie oplossingen voor dingen waar jullie zelf niet uitkomen, vullen jullie eigen ideeën graag aan tot deze helemaal af zijn en zorgen voor leuke grapjes waar jullie zelf niet aan denken.

We ontzorgen

Het is onze taak te zorgen dat alles op tijd aanwezig is en op de juiste plek staat. Natuurlijk regelen we de opbouw, maar vergeten ook het afbreken niet. Ook hoef jij je niet meer druk te maken of het evenement wel speciaal genoeg wordt of dat je iets vergeten bent te regelen.

We besparen tijd

Een evenement regelen kost tijd, veel tijd. Wij hebben al vaker met dit bijltje gehakt en weten door onze ervaring hoe, waar en met wie je wat regelt. Bovendien hebben we een imposante rolodex met de leukste samenwerkingspartners.

We hebben spullen

En wat voor spullen! Een enorme loods vol bijzondere, stoere en sfeervolle items. Omdat we deze zelf hebben, hebben jullie hiervoor maar een partij nodig. Wat moeite, tijd en geld bespaard.

Nieuwsgierig naar meer foto's met onze stijl? Neem een kijkje in ons portfolio!

De luna-werkwijze

Hoe gaat dat nou eigenlijk in zijn werk; organisatie en styling inhuren? We maakten er een duidelijk stappenplan van!

1. Kennismakingsgesprek

Ben je benieuwd wat Lunaworx voor jullie evenement kan betekenen? Let’s meet! We willen je graag leren kennen in een vrijblijvend gesprek bij ons op kantoor.

2. Globale offerte

Na het gesprek op kantoor stellen we aan de hand van je wensen een duidelijke offerte op, zodat je inzicht krijg in wat we voor je gaan doen voor welk bedrag.

3. Locatiebezoek

Na akkoord van de offerte spreken we af op de evenementenlocatie. Zo komen we op de dag van het evenement niet voor verassingen te staan en kunnen we de styling optimaal laten aansluiten bij de locatie.

4. Visueel conceptplan

Na het locatiebezoek maken we een visueel conceptplan waarin we laten zien wat we gaan doen en hoe dat er uit komt te zien, zodat je een goed beeld krijgt van het uiteindelijke resultaat.

5. De uitvoering

Ben je helemaal tevreden met het conceptplan? Dan gaan wij aan de slag! We bereiden alles tot in de puntjes voor en zorgen er voor dat alles er op de dag van het evenement top uitziet en soepel verloopt.

Kosten

Een projectplan maken voor een evenement is altijd maatwerk. We maken een plan afgestemd op jullie wensen en de grootte van het evenement. Gemiddeld kost de organisatie en styling van een evenement bij ons rond de € 1500,- inclusief meubels en decoratie.

Voor evenementenorganisatie- en styling werken wij met een pakket. Dit pakket is ongelimiteerd uit te
breiden met stylingsitems, op maat bedachte concepten, organisatie-uren en personeel.

In ons evenementenpakket zit:

• Kennismaking bij ons op kantoor
• Locatiebezoek
• Visueel projectplan
• Offerte
• Mogelijkheid tot het stellen van ál je vragen omtrent het evenement
• 10 % korting op onze verhuuritems
Prijs van het evenementenpakket is € 650,- (incl. btw)

Het evenementenpakket is onder andere uit te breiden met:
• Organisatie-uren á € 45,00
• Stylingsuren á € 75,00
• Stylingsitems
• Groen- en bloemdecoraties
• Personeel
• DJ’s of artiesten

Veelgestelde vragen

Kan ik vrijblijvend een afspraak en/of offerte aanvragen?

We nodigen je van harte uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Hierbij kunnen wij een plaatje krijgen van het gewenste evenement en krijgen wij een idee waarbij wij je en waarbij wij je kunnen ondersteunen. Na dit gesprek sturen we een globale offerte toe.

Wat is jullie werkregio?

Wij werken door heel Nederland en ook daarbuiten. Houdt er wel rekening mee dat als je styling op een locatie buiten Nederland of op de Waddeneilanden wilt, er extra transportkosten en verblijfkosten bij komen.

Op wat voor locaties werken jullie?

Eigenlijk werken we overal. Van een stuk natuur waar nog geen enkele voorziening is tot bedrijfspand. Wij kunnen met elke ruimte uit de te voeten. Een alledaagse ruimte veranderen in fijne of spectaculaire evenementenlocatie is waar ons hart sneller van gaat kloppen.

Welke verhuuritems heeft Lunaworx zelf?

Wij hebben de spullen en middelen om van jullie evenement een succes te maken. Dit scheelt voor jullie in aanschaf van losse spullen en vervoerskosten. Van een stretchtent tot vintage servies, je kan bij ons van alles vinden.

Nieuwsgierig naar welke items wij verhuren? Kijk dan eens in onze verhuurcatalogus op de website. Mocht je iets missen in de catalogus, dan hebben we genoeg kanalen om deze items erbij te leveren. Vraag hier dus gerust naar!

Zijn jullie op de dag van het evenement zelf aanwezig?

In principe zijn wij niet aanwezig tijdens het evenement. Wij zorgen dat alles klaar is voordat alles van start gaat. Is het toch gewenst dat iemand er de hele dag bij aanwezig is? Dan verzorgen we een ervaren partyplanner uit ons team!

Heb je een vraag die hier niet bij staat?

Geen probleem hoor. Stel deze dan even via de mail of telefoon, en we geven je er graag een antwoord op!

Even overleggen of een afspraak maken?